Monday, July 25, 2011

eh sweet la.

:: Bestfriends yang sangat FAKE :)


:: Choiii !! Lepas kami tidak kawan sudah baru saya tahu gaya sebenar kamu Boss ! Hahahaha. Funny juga sebab selama ni saya macam orang bodoh diam diam ja coz benda tu tidak PENTING la kan untuk dibahas ? Ya ya. Tidak penting langsung. Sekali rupa rupanya ada pula cer di wall si TRIP ! Awww ! Yg saya tiba tiba ni bha kena informm but tdk payah la kan mau kasitau siapa kamu ndak kenal juga dia. Jangan kamu fikir Emma ja bha yg mulut celupar and mau stalk stalk fb tu semua. Ramai bha boss kawan saya berkawan dengan si TRIP tu. Agak agak la ! Member TRIP member saya juga. Kamu mengumpat la bha sampai mana. Tapi suddenly kenapa tiba tiba si 1 ni yg sibuk betul. Sampai mau jual jual lagi nama kakak dia. Penting sangat ka tu ? Bukan mau cakap apa la kan. Saya sudah warning awal awal kan ? Saya cakap jangan tapi kau buat juga. Kenapa ? Kau mau kasi pecah kesabaran saya ka tu Lai ? Bhaa. Sekarangg nampak sudah kn kesabaran saya ? Kau, Jangan la bha kau mau masuk masuk and kamu jangan fikir saya yg suruh si Emma masuk. Dia sendiri yg memanas. So ? WHAT TO DO la kan ? Jangan cakap pasal Mummy saya ! Mummy kau lain Mummy saya lain ! Jadi sebelum cakap FIKIR bha duluu. Nampak sudah saya keburukkan kamu ni yg sebenarnyaa. Saya diam diam ja la. Chill boss. Kalau lawan mulut sama kamu memang confirm la saya kalah. Agak agak la mulut saya bukan macam ANJING okayy ? Ehhh, Cukup cukup la. STOP call call saya guna kawan kamu punya number Campus tu. Tiada kaitan sudah kita ni Lai. Selama ni saya tidak pernah pun menyindir pasal kamu tp kamu ja ni yg TRIP betul mau menyindirr. But actually, Nicee juga drama queen kamu tuu boss. Hahahahha. Pandai betul kamu ni dalam Bab Bab sindir menyindir kn ? Oh, Terima kasih la sebab menyindir saya arr ? PENTING pula saya ni untuk di buat barang mainan kamu tu. Sa malas mau cakap banyak la kan ? Sebab saya rasa tu semua tdk penting. Saya teramat la Happy sekarang. Saya tidak mati juga tanpa kamu but thankss la juga bha sebab kamu selalu kasi makan saya. Huhuhu ! Oh yeahhh, Just pretend ja la yg kita selama ni tdk pernah kenal. Saya malas juga mau fikir fikir pasal kamu. lagi lagi lah kalau ada orang Update macam cerita begini ni sama saya. Hahaha. Kita masing masing cermin diri la bha jawapan dia. Manatau kalau lepas ni ada rahsia terbongkar ka apa. Mana la tauu kan ? Saya pecaya sama mulut saya. Sangat pecaya. Ehhh, Cukup la cerita pasal Bullshit ni. Tidak penting juga. Just saya mau meluah ja apa yg saya rasa sekarang. So, Saya berharap selepas kamu baca ni saya berharap ubah sikit tu perangai la. Kalau orang bida tapi gaya baik orang lain pun nampak cantik bha tapi kalau sudah bida tapi perangai lagi bida memang confirm la kena Mark begitu. Bukan juga la mau cakap saya ni BEBEH ka CANTIK ka tapi saya still boleh cermin diri saya sendiri la. Ada kan pepatah yg cakap '' I may be fat but i can exercise. You can't fix ugly ''. Betul tidakk ni ??? So, Renung renung kan. BYE

** alololololo, sweet sangat. thanks sbb tulis cerita pasal aku dia & segalanya di sini okay. really appreciate that. bestfriend yang sangat fake yer? HAHAHAHAHAHAHAHA. FYI, kami nda pernah fake sama kau yerr, kau yang fake sebenarnya.  Kau cakap kami fake sebab kau malu dengan diri kau sebenarnya. Sebab apa yang kami cakap tu semuanya BETUL. and FYI, sekurang-kurangnya, aku bida macamana sekalipun, AKU NDALAH FAKE MACAM KAU and NDA PERNAH MINTA SEDEKAH PUN SAMA KAU atau MERAYU-RAYU SAMA ORANG UNTUK JADI FAKE BOYFRIEND AKU. alolololololo. kesiannya. oh iya, kau mau bongkarkan rahsia akula ne sama orang lain? alo, kenapa mau bongkar? bilang nda mau kasitau orang, inilah manusia kan, kalau suda teda bahan untuk kasi sakit hati orang, semua rahsia orang pun mau di bongkar. peliklah, hu~ buatlah suka hati kau yer. oh harap2 la ayat terakhir kau tu boleh la jadi kenyataan, jangan just di mulut jak okay. see yeahh :) Lot of  love & hug, ECHA SAHAJA.

No comments:

Post a Comment