Sunday, July 10, 2011

imbas kembali.

hi assalamuilaikum guys :)

Hari ini aku nak share benda yang aku rasa lucu la buat masa sekarang ne. Maybe bagi aku luculah ntah bagi kamu lucu ka tidak. Tapi itu kita boleh tolak tepi kan, yang penting sekarang ne ak share benda yang ak nak story ne okeng. Macam apa yang aku tulis kat tittle tu, imbas kembali kan, so cerita ne memang ada kena mengena dengan topik tu, hihi. Okay macam ne, hari tu time aku ikut dorang Zean stay, tiba-tiba si Gbee tanya aku, mana Karen? then ak dengan slambernya cakaplah dia kerjakan walaupun time tu dah nak dekat 12 a.m. Then Gbee was shock? haaa? Karen kerja? sudah jam berapa ne still kerja lagi? aku dengan muka bodoh ak just angkat bahu jaklah kan, malas nak panjang-panjangkan cerita yang sebenarnya pendek tu. Hahahahahaha. So Gbee cakap lagi lah kan, dia bagitau ak yang dia dah baca blog Karen and he really proud dengan Karen sebab most her story is about Rafie Baharuddin. Aku malas nak bagitau yang sebenarnya blog tu memang untuk luahan hati dia for Rafie Baharuddin. Then Gbee sambung balik story dia, dia cakapkan "bertuah bha Rafie tu sebab ada perempuan yang betul-betul suka gila sama dia. yang sanggup tulis nama Rafie Baharuddin di blog and most her story is only about Rafie. Kan bagus kalau aku yang kena buat begitu,  tulis besar-besar nama aku NAZLIE SAMBAS, huuuuu, paling di sayang terus tu. tapi teda ne buat aku bgitu". And aku just senyum, malas nak cakap apa-apa kan, nanti kalau tersasul benda yang nda sepatutnya keluarkan haru jadinya. Then after that, tetiba jak si Moey datang menyampuk, "nah cha, aku tau ne, di blog kau banyak ne kan story pasal aku, aku tau bhaa" then i was like.. DAAAAAAAAAAAAAAA, memang ndalah mau tulis pasal kau. Simple word, WASTE MY TIME DUDE! hahaha. Bukankah itu sesuatu perkara yang sangat melucukan? dengan muka dia yang begitu dan berbicara seperti itu? EWWWWWWWW, tolonglah malaysia. Hahahahhahahaa okenglah, penat suda aku tulis panjang-panjang. Mau isap nyawa dulu terus boleh trip batuk-batuk. YEYYYYYYY! gampang la kau cha, elehhh. okeng guyss. lots of love, echa sahaja.

No comments:

Post a Comment