Wednesday, July 27, 2011

kalau tau diri tu nda cantik, jangan mengata orang lain pula yer sayang :)

okay blogger, hari ni last nak story pasal kawan yg telah menganggap saya musuh dia tu. kira penutup la ne yer. sorry sangat if kau anggap ak  ne fake okay. aku sayang kau as friend aku tapi pasal lelaki nak bergaduh? ta mature la macam begini sayang. sekarang baru aku sedar okay. perkara ne ta payah la nak heboh-hebohkan sangat dekat facebook. nampak sangat nak cari publicity, lepas ne aku mau delete sudaa post-post aku yang agak kurang ajar tu. to, kakak kepada kawan saya tu, sorry la yer. kalau aku ne kurang ajar sangat tapi kalau boleh kau pun ubah la perangai tu juga yerr sebelum nak menegur orang. kau memanglah layak menegur sbb kau lebih tua and awal lagi kenal dunia kan, tapi kalau menegur tu bagus2 la, ikut umur kau tu yerr.kalau bab memaki hamun ne just untuk budak-budak jak, tapi kau kan sudah mature kan so cakap bagus2 la yer. yaa ak memang sedar diri yang aku ne nda cantik, tapi kan bagus kalau kamu sedar diri juga. hello guys, manusia ne nda perfect lah. so watch out okay. kalau kau mau blame aku its okaylah, tapi mau blame karen tu, ak rasa nda patut. so fikir la kalau still dapat berfikir. lepas ne, kau teruskanlah dengan life kau and aku pun nda kesah sangat pasal life kau tu. ak dapat tau status kau pun sebab ada orang bagitau. kalau tidak haram la ak nda ambil tau. so take care, byebye.

No comments:

Post a Comment