Thursday, October 27, 2011

goodbye :'(

assalamuilaikum :)

agak lama jugala aku menyepi dari dunia blog ne kan. hmpp, bulan October ne adalah bulan yang sangat menyakitkan bagi aku. seperti yang kamu tau aku cinta mati sama orang yang bernama Asnawi kan. Nampaknya, ini kali terakhir blog aku meyiarkan kisah dia. Orang yang paling aku cinta sudah tinggalkan aku dengan ayat yang lebih ringkas dan mudah di fahami ialah, dia sudah breakkan aku dengan talak 3. Itu la hadiah yang terbaik yang dia bagi aku selama 6 bulan aku bersama dia. sweet kan, aku tau. 
2 minggu pertama adalah minggu yang paling susah aku rasa. siang malam menangis macam sudah 6 tahun bercouple kan. haha. sampai kasi luka-luka tangan. lucuu sangat pasal benda tu. tapi at least bila orang tanya 'kau pernah kasi luka-luka tangan bila break sama ex kau?' aku  buli la jawab PERNAH ! tapi bila di fikir-fikirkan balik itu perbuatan adalah perbuatan yang paling bodoh aku pernah buat. Sekarang aku cuma mampu hadapi dengan senyuman palsu di muka. 
Aku rasa walaupun perbuatan dia buat sama aku ne teruk, tapi ada baiknya juga, aku rasa dia buat begini supaya aku dapat kasi lupa dia mcamana dia boleh kasi lupa aku. Terima kasih sbb buat begini sama aku, sumpah aku betul-betul maksudkan. Oh iya, aku betul-betul suda delete number kau dari FnF aku, jangan risau, kali ne betul-betul aku buat. Hati aku betul-betul hancur oleh kau dan terima kasih lagi. Aku tau kau ada gf baru suda, that y la kau block aku dari Fb kau kan. hmppp, baguslah tu. sudahlah aku nda sanggup suda meluah pasal benda yang nda mendatangkan hasil sama aku. Macam ayat aku yang kau ulang tu, kalau kau happy, aku insyallah akan happy juga. Tapi sumpah aku nda percaya kau sanggup buat bgini teruk sama aku. Tapi nda apa, sekarang aku move on suda. nda suda kol-kol kau hari-2 kan macam dulu2. aku harap aku nda tercari-cari kau lagi. biar ak makan dalam sorang ja. aku harap kau bahagia sama gf baru kau. bye :)

No comments:

Post a Comment