Sunday, September 18, 2011

just read and shut up

life sekarang sangat boring yerr, bulan 11 baru ada life baru. sekarang masih lagi stay matang dirumah sebab aku malas mau cari kerja. puas suda ak kerja time form4 terus sama after SPM hari tu. Lama suda aku tau cara cari duit okay. so shut up. jangan bertrip sana mau sindir2. Kau sekarang baru pandai cari duit suda mau bangga2 diri? anduuuuu, jangan juga begituuu jangan juga terlampau bangga diri nda bagus pula tu.

oh iya, 27 september ne, aku ada interview untuk pembantu pegawai perubatan. so harap2 aku kena terima lah. atleast after 3 tahun study aku direct2 dapat kerjakan. so doakan aku yerr :) but its okay juga kalau nda diterima di SPA tu, sebab aku still dapat masuk UITM. 16 November suda mendaftar jadi disitu la ada life baru. sekurang-kurangnya aku ada jugalah perubahan kan. umur-umur kita sekarang ne, untuk belajar bukan time untuk cari duit yerrr. kamu harus faham di sana. jangan pandai2 buat penilaian sendiri. ishhh, kalau ak nda takut karma ahh, memang lama bha suda ak cakap, tapi takut aku ketulahan so biar aku makan sendri ja la ahh. aku malas bha mau gaduh2 ne, ndada faedahnya. 

aku lupa pula mau mentions di sini. disebabkan aku tau kau baca blog aku ne, ak mau bgitau kau la, si sean kau tu, bawa aku couple, tapi di sebabkan ak still lagi anggap kau ne mcm kwn aku, so ak nda mau la. sebab aku kan suka stalk orang jadi ak terstalk la blog kau ne, tup tup ada masi pasal sean so ak anggap kau masi suka dia lah kan. hahaha. tapi jgn risau, ak nda mau juga sama dia, aku mau nawi aku ja even pun dia nda mau aku suda. hahahaha. so berhappy la kau sama life kau sekarang, stop sindir menyindir, buat life masing2 okay. aku pun suda mnta sorry sama kau kan, so stop la memaki aku and stop la menyindir yer. bye sayangku :)

No comments:

Post a Comment