Friday, September 16, 2011

:D

even pun hari tu aku buat salah sama si karen, now okay suda kami. dia masi lagi mau kawan aku. okay thanks karenku cintaku. nasib baik nda boleh mentions nama kau sini. lau nda msti kau nampak tu kan. hahaha. sekarang life aku macam lintang pukang sikit. biasalah, ini kan salah satu perkara yang boleh mendewasakan kau kan. as usual lah kan, setiap kali aku update blog mesti ada somethings aku mau share kan even pun tiada orang yang baca, maybe lah kan. hahaha, tapi ak still juga tulis untuk masa tua2 ak nanti. memory yang suda dicipta time umur2 belasan ne. hahaha. mesti aku ketawa2 tu nnti kan kalau suda tua2. kalau sempat lagi la :D

okay, sekarang aku ndatau apa perasaan aku yg sbnarnya. huh! seminggu yang lalu aku memang separuh mati sbb kena ingore. sekarang lagi teruk. sampai boleh lost contact suda. sbb dia yang mau kan. satu jak cara dia, block number yang ak kasi dia tu hari. itu jak satu cara untuk bikin ak stop cari2 dia lagi. dia cakap life dia lagi happy kalau teda aku. okay, seperti insan di buang yerr di situu. okay, ak still lagi pretend to be cool di sana. dia pun suda beli number baru. jadi buat apa lagi numb yang ak kasi dia tu. dia nda berminat langsung suda sama aku sedangkan ada banyak benda yang ak mau share sama dia dan ak tau, kalau ak crta skrg pun dia nda ambil kesah pun. nda apala, sekarang life dia lagi happy tanpa aku, aku hanya mampu tersenyum dalam kesedihan dgn kegembiraan yg dia hadapi sekarang. dia cakap dia menyesal betul kenal aku. nda apa ak dapat terima juga tu sbb aku tau dari dulu lagi kau push diri kau untuk terima aku kan. nda prlu kau kasitau aku, aku suda perasan dari pertama kali aku jumpa kau. Sekarang aku try untuk kasi lupa kau. sbb itu yang kau mau aku buatkan. okay jgn risauuu, aku try. ini kali betul2 suda. sbb ak ndakan cari2 kau lagi sbb ak ndatau numb kau apa. hahahhaha. lain la kalau ak tau numb kau. mgkali sampai kiamat pun ak nda pandai lupakan kau. jangan la kau sombong2 sama aku ahh. nda juga ak makan kau tu. aku pun mau berubah ne. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. semua orang suruh aku ubah gaya. okay la kawang2, aku try ubah gaya aku ahh. manatau ak boleh jadi perempuan ayuuuu. jyeahhhhhhhhhh! lebih feminim maybe? hahahahaha. tunggu dan lihat sajaaa. kau perempuan yang berabis bilang aku mihir, nda boleh fix ugly ahhh, kau tunggu ahhh, menangis kau nnti jumpa aku. percaya laaaa. hahahahahhahahahahahhahaa


No comments:

Post a Comment