Thursday, September 15, 2011

khas untuk aku sendiri

sebab kebodohan kau la cha, kau kena maki free2 sama dia tu. aku mau pretending to be cool sbb kesalahan sendri pun nda dapat sebab balik2 kena maki. macam anjing pun ada suda. kau masi nda malu cha? uishhh, kau memang sah la muka tembok cha. kalau lepas ne kau still lagi kol2 dia, memang sah la kau muka tembok. sudahlah cha, sudah sudalah tu kasi malu diri sendiri. mau buat nice kunun sampai kasi bangun semua orang dalam rumah si pemaki durjana tu. ehhh memang bodohlah kau.

sekarang ne memang aku marah macam botak suda kepala aku. ak marah sama gaya bodoh kau tu. see, sia2 kan kena cakap nda tau hormat orang. dulu kena cakap ndatau adat, skrg kena ckp bapa kau nda pernah ajar kau ka. wahahahahahahaha, paling lawa la. kalau sekarang pun kau still lagi nda tau diri cha, aku pun ndatau la. mulut kau ne mmng sialan la. sudah terang2 hati kau ckp jangan buat tp kau still juga ikut ckp mulut kau. tengok sekarang apa jadi? still lagi kau mau buat tu benda? wtf. okay, sekarang pun dia suda menyesal sbb dapat kawan mcm aku ne, so sedar2 la diri kau tu wahai echa yang bodoh. jangan la lagi kol2 dia, kau buat malu diri sendiri suda tu. banyak suda kau makan dalam sama ckp2 dia tu kan, so apa lagi kau tunggu? mau tunggu dia ludah muka kau dulu baru kau mau blah? eh kejap, dia mmng pernah ludah ak pula. ishhh, kau ne memang ndatau malu la. suda, delete semua post2 pasal dia, simpan ini seja supaya ini boleh kasi remind kau tentang attitude kau yang celaka tu okay. semoga kau berjaya la dengan perubahan kau ne. bye.

No comments:

Post a Comment